Wednesday, 22 June 2011

cerita kelas baru aku



haii ..
kat bawah ni gambar budah kelas aq sem 4 ..


arini aq nak citer pasal budak kelass ,
time ni aq xrapat ngn sape2 pon .
just tasya jew la aq ok sebab dr kelas b .
nana plakk aq xmo kaco dye dgn geng2 dye .
HAHA .

mula2 join kelas a ni mmg la lain sikit suasana dowg ,
ble dah lama2 tue rasa ok plakk .
dpt pulak duduk dengan orang sewel cm ain 2 .
HAHA .
nasib baik la dye ada xde la sunyi sangat aq kat kelas 2 .
hari2 aq duk sebelah dye dengar syarahan .
lawak2 .
tapi ok la sekit sebanyak dpt jugak aq ilmu tntang agama ni kan .
HEHE .

dlm kelas aq banyak budak pelikk2 .
ada sorang budak kelas aq , 
dye lelaki bdan bsar2 mcm body guard 
makk aii muka dye jangan ckp laa .
aq tg0ng p0n seram dah mcm gangster pun ada .
kadang2 xde angin xde ribut tiba2 dye tengkin kat dlm kelas 2 .
pastu blh dye gelakk plakk 2 .
mmg mcm orang gila la .
haha .

yang pompan plakk .
dye ni aq xtau jenis kelam kabut kew apa .
yang lawak nye dye ni kalo lecture tanya mesti cm gelabah tambah2 madam law
pecah perut aq tgk dye jwb law bahagian secti0n 4 (a) and (b)
jawapan dah abis dye blh tambah lagi , tambah lagi .
YA ALLAH , aq yang duk blakang gelakk sampai dah kuar taring dah .
HAHA .

pape pon aq enjoy duk dlm kelas 2 even aq xde la terselah sangat .
aq sonok lagi buat kerja sendiri n layan minah sebelah aq jew la .

p/s : duduk kelas mana2 pon kna la pandai bawak diri .

2 comments: